ru

Sirdij veselīgais brokastu "smūtijs"

Arī sirds veselību būtiski ietekmē tas ko mēs ēdam un, vadoties pēc kardiologu ieteiktās Vidusjūras diētas holesterīna samazināšanai, ir svarīgi ēst vairāk svaigus augļus un dārzeņus, vismaz četrsimt gramu dienā. Un tāpēc mēs esam Jums sarūpējuši vitamīniem un uzturvielām bagātu recepti.

Smūtijs ir lielisks veids kā uzņemt lielu daudzumu vitamīnu un minerālvielu vienlaikus, kā arī tā pagatavošanai nav nepieciešams veltīt ilgu laiku.

Nepieciešams:

  • 1 krūze vai liela sauja svaigu spinātu
  • 1 liels vai divi mazāki banāni (var aizstāt ar mango, ogām vai ananāsu)
  • 2 - 3 kvalitatīvas dateles
  • 1 - 2 apelsīni
  • 1 ēdamkarote čia sēklas - pirms pievienošanas smūtjam tās vajag apliet ar vēsu ūdeni un atstāt uz 5 minūtēm, lai uzbriest. (Var aizstatāt ar maltām linsēklām)
  • Puse no vidēja avokado
  • 1 krūze ūdens vai augu piens, piemēram, mandeļu vai sojas
  • Neliela buntīte svaigas piparmētras. Tās piedos atsvaidzinošu garšu

Visas sastāvdaļas rūpīgi sablendē, var pievienot ledu.

Ilustratīvo foto avots ir Flickr.com, saskaņā ar Creative commons licenci.
Foto autors: Ly Thien Hoang (Lee)

LV-0179-05-17-CV

Uzzini vairāk par atveseļošanos pēc infarkta šeit!

X