ru

Klāt rabarberu un zemeņu laiks

Rabarberi un zemenes ir pirmie vasaras augļi un tos ieticams izbaudīt ikvienam, jo kā zināms gan rabarberi, gan zemenes bagāti ar dažādiem vitamīniem un minerālvielām, tai skaitā C vitamīnu, dzelzi, kāliju, kas palīdz samazināt asinsspiedienu , kā arī veselīgām šķiedrvielām, kas palīdz samazināt holesterīna līmeni.

Nepieciešams:

  • 4 krūzes nomizots un gabaliņos sagriezts rabarbers
  • 3 krūzes ūdens
  • 1.5 - 2 krūzes sagrieztas zemenes
  • 3 - 4 ēdamkarotes cukurs (var aizstāt ar agaves nektāru)
  • svaiga piparmētra vai baziliks
  • sāls un pipari

Pagatavošana:

Ūdeni un rabarberus uzvāra un turpina vārīt, kamēr rabarberi kļūst mīksti un jūk ārā (apm. 5. min). Tad pārlej rabarberus bļodā un ievieto tos lielākā traukā ar nedaudz ūdeni un ledu, lai masa ātrāk atdzistu (šo soli var izlaist, ja nav steiga). Ievieto rabarberus ledusskapī, ik pa laikam pamaisot, kamēr tie pilnībā atdzisuši, vismaz uz 20 minūtēm.

Pārlej rabarberus blenderī, pievieno zemenes, cukuru, sāli un sablenderē līdz krēmīgai masai. Ielej zupu bļodā un piejauc sakapātu svaigo piparmētru vai bazilik, un pa virsu bagātīgi samaļ melnos piparus.

Ilustratīvā foto avots ir Flickr.com, saskaņā ar Creative commons licenci.
Foto autors: Two Helmets Cooking

LV-0199-CV-06-2017

Iesaki sev tuviem cilvēkiem saņemt atbalstu pēc infarkta šeit!

X